Thursday, November 13, 2008

Hot Zone Network

22 Oct 2008..tercapai hasrat aku nk ada company sndiri..tertubuhnya SERI AQRAFF ENTERPRISE bersama Munira & Man..da x bole stay dgn bos a.k.a kezen aku tu. Psycho aku dibuatnya..x phm aku dpt bos camtu..kezen tu kezen gak..tp when it comes to work..u have to be professional..belagak bos, tp kalo projek ratus ribu, juta2..xpela gak..ahh..maleh nk cte pasal dia..skang nk focus cte pasal my coming kedai..hopefully dpt jadi kenyataan as soon as possible..ni pon x smpat nk update blog disebabkan x smpat nk draf ke,karang2 ke..bz sokmo..acewah..hehe..nnt da ade streamyx kat umah, leh la update..curi2 masa cket..
Skang ni bz nk wat paperwork nk anta kat PUNB utk urusan loan under skim PROSPER Usahawan PUNB..harap2 lulus la nnt sbb cam ada harapan since kak nor pon amik loan PUNB utk klinik dia tu..dan dah ada officer yg kenal dan org tu pon kata ada harapan utk dpt sbb ktorg dah ada company dan dah bergerak cket2..Cuma skang ni lack of modal utk starting, tempat ngan transport..so aku harap suma tu akan setel dalam one short time..senang aku nk plan utk lain2..aku nk buat marketing plan, all d things yg involve psl marketing..br la aku rasa fully utilize apa yg aku blaja dulu..dan2 aku terbayang sume lecturer2 marketing kat arau dulu..hehe..cam nk kena bkak blk buku2 marketing yg cam dah agak berabuk tu..tah2 ada page yg dah kena makan dgn cik T..haha

projection..unjuran..ape tu?..haha..kena cari byk tol quotation utk projek paper ni..kedai yg x penah g pon kena g sbb nk quotation dr dorg..hehe..tp sgt rasa berbaloi sbb kita pnya sndr..so x kan rasa regret utk semua tu..hmm..moga masa dan waktu dapat menguatkan hati, jiwa, perasaan, semangat ku ini..

Byk gak la bnda yg nk kena buat ni sbb nmpk mudah je nk set up bisnes, tp nk realize bnda tu yg susah..tp I’ll put my fullest effort utk realize bnda2 ni..guys..do pray for me..ameen~


~tasnim~anak sedara munira..doa skali utk cik imah ngan mak njang eh..~

No comments: