Tuesday, December 2, 2008

so tired...

nape lama aku x post blog nih?..sbb nye..
  1. ade promosi celcom kat uitm sempena KARISMA UiTM..dari rabu smpai jumaat...sure smpai mlm..tp aku cabut awal gak..bosan lah..promosi kureng dr celcom..dan student je yg byk..dan celcom fokus utk U-pax..aku x wat utk pax yg tu..wa layan broadband ngan postpaid je..hehe
  2. ade Streamyx Carnival kat Taiping Sentral..sabtu & ahad..smpai mlm gak
  3. tdo kat hotel heritage, ipoh 2 mlm tu sbb malas nk ulang alik blk umah dan kebetulan tumpang famili leeya since solhi ade prog kat hotel tu
  4. ahad tu smpai umah dlm kul 12 lebey..tdo ngan suar..baju yg dr taiping tu..x mampu dah nk tukar..melampau x?..huhu
  5. so isnin da kepengsanan..siap tdo2 g kat opis
  6. ptg isnin g umah nida..tgk die tgh pulun buat paper bag utk her coming knduri sabtu depan (13hb dec)
  7. mlm td aku dok wat facial treatment..mask telur..~bz sgt smpai x smpat nk lyn diri sndr..smbil lipat paper bag nida..~aku bwk blk cket..leh gak lipat ngan gam..tebuk lubang ngan tali..pas kat die blk..hikhik
~so..nmpk x nape lama aku x jengah blog aku nan satu ni?..huhu..

No comments: