Sunday, December 14, 2008

Bota...Putrajaya..

sgt bz mahu meng'update blog ku yg satu ini..
so kali ni lebey kpd upload gmba2 je..
pics speak louder than word..~ayat org tgh mls nk update cte je ni..
pas kndr Nida..setel sume kat umah dia..terus shoot ke kL lak..sbb sok nye kezen aku, Kak Ngah lak kawen..kat Taman Botani, Putrajaya..
more to reception ceremony je la sbb 13 dec (Sabtu) da nikah kat Seremban..
nk g gak sbb ni la satu2 nya daughter pcik aku..so cam x patut aku x g..since dorg pon x penah miss dtg tiap kndr kami dan aku bln 8 yg lepas..masa tu da jemput kami..
lgpon cam tingin nk tgk suasana garden wedding org kan..
abg ipar aku siap wat statement "mujur ocu da lepas.."..
maksud tersiratnye..aku pon maybe ade intention nk wat gak camni pas tgk kndr ni nnt, tu pon kalo x kawen lg..hampeh je..
paling x tahan, anak buah aku, Syaida yg baru nk naik darjah 4 taun depan da pasang angan2 nk kawen gak kat sini nnt..hadui..
maybe sbb tu abg ipar aku berani kuar statement camtu sbb bdk darjah 4 pon da ade angan2 camtu, ni kan plak kte yg agak2 da smpai seru utk kawen..
Syifa'..camane?..teruja dgn angan2 Syaida?..
hehe..ade duit sume bole jd..
so, u guys kalo ade sesapa nk wat reception kat Taman Botani tu leh la wat order..x silap sewa tapak je RM250 tp tu kalo guna nama org Perbadanan Putrajaya..pndai2 la cari link ye kalo tingin gak..kalo x..hmm..x pasti la bape sewanye..
so..enjoy da pics..!

~de' arrival..


~berarak dr jeti..
~Congrates to Kak Ngah & Zul Fazuan

~aksi menepis air mawar d zaman ini..pasni yg lain bole try eh..


~my big family wif missing wanted person..wink..wink..


~x cukup mkn kat kndr..singgah mkn Mc D lak..gemoxx tol..

No comments: