Friday, March 20, 2009

bersawang sana sini...

ye..ye je aku janji nk slalu update blog nih..tp x jgak...ya ampun sih...too bz la skang..tmbh ble kdai da start running..so byk bnda yg nk kena pk, plan, g sana sini...

Alhamdulillah...Hot Zone Network telah berjaya d buka..atas penat lelah kami..x la bape lelah pon..hehe..cuma pening bla kami tepaksa berdepan dgn penyewa kedai skang sbb kami terpaksa menyewa melalui die..bkn owner sebenar sbb die masih ade aggreement yg masih valid smpai taun dpn..slain dr terpaksa bear the high rent, fussy, berkira sume...kami kena berdepan dgn brg2 dorg yg x d angkut kluar lg!!...sgt geram..sbb byk sgt..half kedai..
aku terpksa kata ni la dugaan yg kena dan must kta berdepan..ni br cket..blm dgn cust yg mmg bermacam ragam tu..
saba je la hai imah..
moga rezeki kta akan bertambah hari ke hari..
Allah sentiasa bersama hamba2 Nya yg teraniaya..~Ameen
skang aku kena dan mesti merancang utk membina empire bisnes aku sndr..
bersama dgn partners aku ni..harap2 Allah memudahkan segala urusan kami..
membuka pintu rezeki utk kami..
mengikhlaskan hati kami utk memberi servis terbaik utk customers kami..
demi sebuah rezeki yg halal dan di berkati Allah..
guys..pls pray for our victory..
Ameen...

No comments: