Thursday, November 20, 2008

ku merindu..

da lebey 3 bln aku kawen..
tp aku still dlm tempoh PJJ~perhubungan jarak jauh..haha..
x larat gak nk jwb bla nk dok skali..
apala kawen2 tp dok asing2..ish..baru2 ni jgn tinggal2 kan sgt..bila nk dok skali ni?~tu la antara ayat yg aku dpt..huhu..

tau x peribahasa.."berat mata yg memandang, berat lagi bahu yg memikul"?..ni la situasi aku..huhu..sapa yg nak kawen tp dok asing just right after married??..oh no..sape pon x nk pnya..nk ke?

tp aku kena pk dari side positive la..sbb ada masa2 nya sgt sweet utk difikirkan..always like bercinta couple..especially bila ckp tru phone..jmpa setiap 2 weeks..jln2..dulu bercinta terhad la nk gedix lebey2 kan..hehe..


~one of our gedix pose..mmg candid tu.

harap sume prob yg menghalang dr nk stay ber-2 ni akan setel cepat2..aku pon x larat gak nk dok asing2 ni..byk bnda yg kita kena pk sndr..sgt menjadi seorg yg berdikari..utk diri sndr dan dia jugak..
bkn kata x buat tggjwb masing2..tp lebey kepada persediaan di masa depan..
x larat nye bla family Kedah asik la dok tnya bila weekend dtg..tnya imah x blk ke mggu ni..hadui..larat ke aku nk blk sana tiap2 minggu..dorg mmg baik dgn aku..
dulu aku sgt takut bla pk hidup ade mertua..ipar duai..sedara-mara die..tp semua tu di luar jangkaan aku..
nk blk tu kalo bole mmg nk slalu tp skang ni masa terhad..
tmbah g aku skang asik bz ngan weekend's event..ade je tmpat nk kena g utk Streamyx ni..sgt enjoy gak la sbb leh g sana sini..tgk tmpat br..org dr tmpat2 lain..tp hati dalam..sapa tau?..hehe

hope sinar 2009 menjanjikan kebahagiaan yg unlimited buat aku dan dia..waa..melampau x unlimited..?..cket2 da la imah..kang takbur lak..nauzubillah tu..

No comments: